wtorek, 7 kwietnia 2015

Hakuro H85 - recenzja

Hakuro H85 to skośny pędzel przeznaczony do nakładania produktów na brwi, ust oraz do eyelinera. Jest on wykonany z włosia syntetycznego,  gęsto osadzonego w mocno spłaszczonej skuwce. Włosie jest odpowiednio twarde i nie wygina się na boki, przez co jesteśmy w stanie dokładniej zaaplikować kosmetyk, ale przy tym absolutnie nie drapiące. Określiłabym je jako wyjątkowo delikatne dla wrażliwej skóry powiek.



Długość włosia waha się między 0.5, a 0.7 cm, zaś trzonek ma 15 cm długości. Pędzelek jest bardzo lekki, a dzięki specyficznemu ułożeniu włosia również bardzo dokładny. Bardzo łatwo się do niego przyzwyczaiłam i wystarczyło dosłownie dwa czy trzy użycia, by w pełni opanować jego użytkowanie.

Włoski pozostają na swoim miejscu, absolutnie nic nie wypada ani się nie rozcapierza. Kupiłam go z myślą, że będę go używać do nakładania farbki do brwi Makeup Revolution, jednak z racji iż ta się nie sprawdziła stosuję go do aplikacji eyelinera w żelu i w tym wypadku sprawuje się świetnie. Zamówiłam również drugą sztukę, której zamierzam używać do aplikacji pomadek zamkniętych w pewnej tajemniczej palecie będącej prezentem urodzinowym.




Jak dla mnie to pędzel wszechstronny za niską cenę (12.90 zł w sklepie Lady Makeup), która absolutnie nie przekłada się na świetną jakość. Polecam każdemu!

2 komentarze:

  1. Ja przymierzam się do zakupu jakiegoś większego zestawu pędzli Hakuro, fajnie że podajesz tyle dokładnych informacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się teraz troszeczkę i po cichu czaję na pędzle Sigmy, pewnie już kupowane w zestawie, nie osobno, ale to już dość hardcore'owa półka cenowa :)

      Usuń