środa, 15 kwietnia 2015

Longlasting Eye Pencil Waterproof Catrice nr 100 Pearly Bird - recenzja

Dziś chciałabym zrecenzować jeden z moich ostatnich zakupów poczynionych w sklepie Lady Makeup. Mowa o kredce automatycznej Longlasting Eye Pencil Waterproof od Catrice w odcieniu nr 100 Pearly Bird.



Kredkę tę zamówiłam z myślą o podkreślaniu nią wewnętrznej części linii wodnej, jednak kiedy przesyłka do mnie dotarła okazało się, że nie ma mowy o takim jej wykorzystaniu. Kredka bowiem zawiera błyszczące drobiny, o których istnieniu nie miałam pojęcia (pewnie nie doczytałam, taka jestem gapa).





Ale to absolutnie nie dyskwalifikuje jej w moich oczach. Okazało się bowiem, że kredka ta przecudownie rozświetla, a przy tym shimmer nie jest ani nachalny, ani tandetny. Często kiedy spieszę się rano do makijażu oka wykorzystuję jedynie bazę, tusz do rzęs i właśnie kredkę od Catrice, którą nanoszę wzdłuż linii rzęs. Dzięki temu oko wydaje się bardziej otwarte, makijaż jest bardzo delikatny, ale zauważalny.


Kredka ma nieco tłustawą, zbitą konsystencję i na powieki nakłada się ją z niejakim trudem, ale za to trzyma się na nich cały dzień – aż do zmycia. Czasem kiedy użyję bazy mam trudności z jej usunięciem wieczorem z oczu, ponieważ tak dobrze zastyga na powiekach.

Kredka od Catrice nie odbija się na powiece nieruchomej, ani nie rozmazuje w ciągu dnia. Nie potrzebuje też poprawek – po prostu trzyma się długo tam, gdzie ją nałożymy. Zaraz po otrzymaniu paczki z zamówieniem zrobiłam nią swatch na ręce i całkiem o tym zapomniałam. Po całym dniu, w trakcie którego sprzątałam, zmywałam i często myłam ręce – pozostała na dłoni NIETKNIĘTA. Myślę, że przy następnym zamówieniu na stronie Lady Makeup pokuszę się o kupno przynajmniej jeszcze jednego koloru, bo naprawdę warto.

A cena? Cena jest śmieszna, bo 10 zł za produkt, który jak obiecuje producent faktycznie jest „longlasting” i do tego wytrzymuje nienaruszony tam, gdzie go nałożymy – nie ważne czy to dłoń, czy powieka – to naprawdę niska cena. Polecam, oj zdecydowanie polecam!


1 komentarz:

  1. Faktycznie "longlasting' :) Nie miałam, ale jak nie zapomnę to wrzucę do koszyka, przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń