środa, 15 kwietnia 2015

Wygrana u Malkontentki!

Chciałabym się Wam dzisiaj pochwalić moja ostatnią wygraną, która dotarła do mnie wczoraj (w urodziny!) porządnie zapakowana i pięknie pachnąca. Ku mojemu zaskoczeniu w niedzielę dowiedziałam się, że to do mnie trafi zestaw kosmetyków z rozdania zorganizowanego przez Malkontentkę z bloga Strzeż się pociągu. Cóż więcej mogę powiedzieć? Dziękuję i naprawdę jest mi bardzo, bardzo miło! Poniżej kilka zdjęć zawartości (w skład paki weszło jeszcze masełko porzeczkowo-kokosowe ze sklepu ZrobSobieKrem, ale posłusznie chłodzi się w lodówce):











6 komentarzy:

  1. Szczęśliwe lapsko mojego małżonka wyciągnęło los z Twoim imieniem:). mam nadzieje, ze kosmetyki dobrze sie spiszą i koniecznie daj znac, jak ta paletka. Wyglada uroczo i oby tylko na uroczym wyglądzie sie nie skończyło ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrów męża i uściskaj ode mnie! :) Paletka pewnie trafi do zakładki "recenzje", niech no ją tylko wypróbuję na wszystkie możliwe sposoby ;)

      Usuń
  2. Tyyyle dobrych rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygrana! Ta paletka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Niech Ci dobrze służą!
    Paletka - urocza!

    OdpowiedzUsuń