wtorek, 7 kwietnia 2015

Pędzle do makijażu firmy Hakuro

Chciałbym dziś napisać kilka słów na temat pędzli do makijażu, na których punkcie oszalała większość Polek. Mam tu oczywiście na myśli pędzle Hakuro, które stały się nieodzownym elementem kosmetyczek wielu z nas.  Sporym zaskoczeniem było dla mnie odkrycie, że marka Hakuro to marka pochodząca z Polski. Co do miejsca produkcji pędzli – sprawa jest nieco owiana tajemnicą, jednak wielu skłania się ku Chinom. Czy to prawda? Producent milczy, więc zostawmy spekulacje i skupmy się na temacie głównym, czyli zrecenzowaniu mojej skromnej jak dotąd, ale własnej kolekcji. Zróbcie kawę i rozsiądźcie się wygodnie – zapraszam do recenzji sześciu pędzli Hakuro, które nabyłam na stronie Lady Makeup za prawie 145 zł. 










Wszystkie pędzle zakupiłam na stronie Lady Makeup, żaden z postów nie jest wymuszony. Są to moje własne opinie na temat każdego z produktów.

1 komentarz: